Tiedote 9/2023 9.10.2023

Jaa kirjoitus

Arvoisat Vaasan Suomalaisen Klubin jäsenet!

Syksyn ensimmäinen klubi-iltamme ma 25.9.2023 oli hyvin suosittu, sillä sali oli täynnä. Vieraanamme oli päätoimittaja Markku Mantila, joka piti nasevan alustuksen illan teemaan Suomen nykyinen hallitus. Keskustelu oli mielenkiintoista ja vilkasta. Kiitos vielä laajasta osallistumisesta tilaisuuteen.

Klubin verkkosivuja on uudistettu kevään ja alkusyksyn kuluessa. Uudet verkkosivut tulevat käyttöön lokakuun aikana. Lisäksi klubistamme on tehty lyhyt esitys Wikipediaan. Se löytyy osoitteesta https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaasan_Suomalainen_Klubi . Näiden muutosten uskomme auttavan mahdollisia uusia jäseniä löytämään klubimme paremmin jatkossa.

Klubin seuraava tapahtuma on vierailu (avec-tilaisuus) Vaasan kaupungin teatteriin ma 23.10.2023. Kokoonnumme teatterilla klo 18, ja isäntänämme on teatterinjohtaja Seppo Välinen. Ilmoittautumiset vierailulle viimeistään ke 18.10.2023 klubimestari Markku Rautoselle (morautonen@gmail.com tai puh. 040-525 5527). Vahvistakaa lisäksi ilmoittautumisen yhteydessä tuletteko yksin tai seuralaisen kanssa.

Marraskuussa meillä on kaksi tilaisuutta, joista ensimmäisenä on vierailu Tampereen Suomalaisella Klubilla ma 20.11.2023. Tästä vierailusta tulee erillinen tiedote ja kysely lokakuussa. Vuoden lopun muut tilaisuudet ja tapahtumat löytyvät verkkosivuiltamme ja elokuun klubitiedotteesta 7/2023.

Klubiterveisin!

Heikki Uusitalo