Tiedote 12/2023 15.11.2023

Jaa kirjoitus

Arvoisat Vaasan Suomalaisen Klubin jäsenet!

Kiitos kaikille osallistujille ja seuralaisille runsaasta osanotosta vierailulle Vaasan Kaupunginteatteriin. Teatterinjohtaja Seppo Välinen piti hienon esityksen teatterin toiminnasta apunaan erinomainen videofilmi. Klubin uusituilta verkkosivuilta löydätte kuvia tästä vierailusta. Käykää tutustumassa niihin.

Klubin vierailu Tampereen Suomalaiselle Klubille toteutuu ma 20.11.2023, ja mukaan on tulossa 8 klubilaista. Edessä on varmasti mielenkiintoinen retki Tampereelle.

Kutsu Suomi 106-juhlaillalliselle la 9.12.2023 on lähetetty klubilaisille. Toivomme mahdollisimman runsasta osanottoa ja kaikille seuralaiset myös mukaan. Ilmoittautumiset klubimestarille 28.11.2023 mennessä.

Klubin sääntömääräinen Syyskokous pidetään ma 27.11.2023 klo 17.30 alkaen ravintola Bankin tiloissa. Syyskokouksessa käsitellään klubin säännöissä määritellyt asiat, ja nautimme yhdessä perinteisen hirvisopan. Syyskokouksen jälkeen alkaa klubitapaaminen. Vieraanamme on maakuntajohtaja Mats Brandt. Syyskokoukseen ja klubitapaamiseen voi myös osallistua etänä. Linkki alla:

VSK kokous

Ilmoittautumiset Syyskokoukseen ja klubitapaamiseen  viimeistään ke 22.11.2023 kuluessa klubimestari Markku Rautoselle (morautonen@gmail.com tai puh. 040-525 5527). Vahvista erikseen, jos osallistut etänä.

Klubiterveisin!

Heikki Uusitalo