Tiedote 1/2024 12.1.2024

Jaa kirjoitus

Arvoisat Vaasan Suomalaisen Klubin jäsenet!

Hyvää alkanutta vuotta 2024 teille kaikille!

Klubin toiminta viime vuoden osalta päättyi joulukuun kahteen hienoon tilaisuuteen; Suomi 106 juhlaillalliseen 9.12.2023 ja Mateenmätiyhdistyksen kokoukseen 22.12.2023. Molempiin osallistui paljon klubilaisia seuralaisineen ja vieraineen. Kiitos teille kaikille aktiivisuudestanne.

Klubin talouden vakauttamiseksi klubin Syyskokouksessa päätettiin jäsenmaksun suuruudeksi 70€. Uusilla jäsenillä ensimmäisenä kalenterivuotena jäsenmaksu on 35€. Kokouksessa vahvistettiin tämän vuoden toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio. Uutena jäsenenä klubin hallitukseen valittiin Pekka Ruhkala.

Tämän vuoden ensimmäinen klubi-ilta on ma 22.1.2024 klo 18.00 Bankin tiloissa. Vieraaksemme tulee johtaja Mikael Hallbäck Pohjanmaan kauppakamarista. Ilmoittautumiset  viimeistään ke 17.1.2024 kuluessa klubimestari Markku Rautoselle (morautonen@gmail.com tai puh. 040-525 5527). Vahvistakaa ilmoittautumisen yhteydessä tuletteko paikalle vai osallistutteko etäyhteyden kautta.

Linkki etäyhteyteen:  VSK kokous

Klubiterveisin!